måndag 11 juni 2012

Trötter men glad





Godkväller..

Nu sitter jag efter kvälls fika med sambon & tittar på en film & skriver en liten blogg..
Idag har jag gjort min första dag & kväll på "nya" jobbet.. (sommar vik)
härlig grupp jag hamnat i, humor.. o härliga vårdtagare!

 mycket är det ju alltid första dagarna.. Kommer funka kanon tror jag allt..

I mon är det andra dagen också ett kvälls pass, men jag gillar de så jag klagar inte alls..

har även nu ikväll fixat middagen till i mon på jobbet, blir BQ kyckling ris ,sallad & tzatsiki..

ska njuta av kvällen tillfullo, i mon skickar jag sambon på kurs & sedan jobb.. 
Men nu går ju veckorna snabbt när man själv jobbar så mycket också..

har ju trotts allt en 80% tjänst och en 100% tjänst.. super nöjd..

jag har verkligen ingenting att klaga på.. så att så sätt är jag glad att jag sökte till karlskrona kommun!

Nu får man rätt ok lön till de man jobba med..



Kolla bara den utsikt man har från jobbet.. helt underbart med denna miljö!!


ha en underbar kväll på er..

2 kommentarer:

  1. Gött sagrisen<3 lolglad för din skull:-D

    SvaraRadera
  2. Weeee va roligt:-D kram mamsen<3

    SvaraRadera