onsdag 6 juni 2012

HEJ HOPP I DE GRÖNA :)

Nu är jag verkligen tillbaka och ska försöka och börja blogga igen..
Såg att jag varit borta ett tag, men det har hänt mycket roligt på denna tiden..

Flyttat till hus, Sambo & förlovad men detta hände i för sig för ett år sen :) haha


Men jag har iallafall varit tillräkligt stark att lämna hem kommunen..  så nu ska jag alltså börja jobba i Karlskrona Kommun, Kommer bli super bra!


jag vet inte riktigt vad bloggen kommer innehålla men det blir nog mycket blandat!




tack snälla Maya för hjälpen


Här bor jag, et är inte precis den nyaste bilden jag får väl uppdatera nu när det är sommar och blommorna blommar! men ett smakprov fick ni iallafall..
Hoppas att ni kommer följa denna med glälje :)
ha de bra för nu


Peace out

1 kommentar:

  1. Lilla johanna duktigt av dig faktist! Ni har det sau fint hos er! Tack för sistens det va jätte mysigt! In fika och go sällskap och mycket go medda! Lycka till med nya jobbet! Mamsen

    SvaraRadera