lördag 9 juni 2012

soligt inlägg!

Är ju tvugen att göra ett vanligt inlägg också!

Idag skiner solen på solbacken, här ska staplas sista veden i källaren sen är det bara att börja stapla ute i uthuset!
torka golven ska jag också göra så klart,
Snart är det måndag , och då är det dax att börja jobba.. ska bli super roligt

Igår var det plannerat att de skulle bli en runda till sweden rock, men så kom regnet så de blev att va hemma och bara ligga på soffan & titta på tv, gick och la mig och läste en bok och jag kunde faktiskt inte lägga boken fören klockan va 01:30... detta har inte hänt på väldigt länge!

Nu sitter jag och fundera på om jag ska cykla ner till svärföreldrarna! de är ju trotts allt bara 6,9km och tar ju bara 28 min och cykla ner, kanske ska göra de och överraska dom! måste ju ändå ner & handa hem lite till ikväll , till myset när gubben kommer hem från jobb.. gissa om jag är riktigt glad!




så får det nog bli, veden & städnigen kan vänta en stund till :)

ha en underbar dag!
peace out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar