torsdag 7 juni 2012

Hej hopp
idag är jag tillbaka och jag tycker att de är kul och va tillbaka på bloggen :)

Idag staplas de ved i källaren, har precis haft en paus & käkat lunch! pratat med en mycket godvän! Ronja<3 så glad att jag har henne i ut & skur!
Ibland kan det verkligen gå dagar / veckor innan vi snackar , men ändå vet man att man har varandra!

Bjuder på en underbar bild från sommaren 2009

Här kan diskuteras allt mellan himmel & jordfräs i våra samtal! men gud vad vi skrattar!
Just i detta samtalet innan vi la på så avsluttade vi med skratt & sa! fortsätt simma fortsätt simma! :)http://www.youtube.com/watch?v=-pHJen3Slkk från filmen hitta nemo!


Så detta inlägg är en hyllning till min bästa vän Ronja<3

1 kommentar:

  1. Jag är glad att jag har dig med i ur och skur <3 men när vi har våra puser så saknar vi varnn såå in i bomben!! Kommer aldrig att glömma vår sommar tillsammans!! Är så glad att jag har dig gumman <3 Du betyder jättemycket för mig ska du veta!! Puss Ronja

    SvaraRadera