måndag 18 juni 2012

litet inlägg

Hej hopp
Hoppas att allt är bra med er ..
Här är det bara fint, i helgen har det varit lugnt.. var på 9år kalas igår...
annars har helgen bara varit lugn, jag har  varit ledig från jobbet..
 har en bra vecka på jobbet & bra jobb pass, men jag trivs så super bra tycker ja..
 finns inget och klaga på..

Funderar på att ta en liten sväng på stan i morgon efter jobbet..  göra lite ärenden så ja kan sy klart på sittdynorna.. mitt bomulsnöre tog slut .. så nu står de till.. och jag sitter även nu och funderar på om jag ska köpa mig en symaskin..


Idag pratade jag med telenors kundtjänst och där säger dom att jag kan förlänga mitt abonumang idag, när jag kommer till butiken så säger han att nej, tidigast om 1 vecka kan du göra detta..

fan fan fan, jag får väl stå ut denna veckan också.. :)
 tiden går ju så snabbt..


hej svej, lite mer nytta nu.,....

1 kommentar:

  1. Är du så duktig så du syr... inte min grej alls :)
    Ha en fin midsommar!Kram

    SvaraRadera